Известие

Collapse
No announcement yet.

Основен ремонт на двигател за 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Два пъти съм лепил болтове вече. Така, че внимавайте. Те тези на главата са си здрави по принцип, но горе на валовете на лагерите е чудо.
    __________________
    колега оем когато се поставят пети при смянана на ремъци, после капачките на лагерите(на разпределителните валове) с динмометричен ключ ли се стягат? защото при мен ги стегнахме без такъв, и сега като чета темата се питам да не се прецака нещо.
    alfa romeo156 2.0TS 11'97

    Comment


    • #32
      абе как се пасва мнението на друг колега в собственото съобщение , че нещо не го направих както трябва?
      alfa romeo156 2.0TS 11'97

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
        Два пъти съм лепил болтове вече. Така, че внимавайте. Те тези на главата са си здрави по принцип, но горе на валовете на лагерите е чудо.
        __________________
        колега оем когато се поставят пети при смянана на ремъци, после капачките на лагерите(на разпределителните валове) с динмометричен ключ ли се стягат? защото при мен ги стегнахме без такъв, и сега като чета темата се питам да не се прецака нещо.
        С динамометричен ключ се стяга разбира се. От стягане на ръце съм патил вече. Много лесно се късат резбите на втулките. Веднъж пренатегнати резбите се разпъват и после при развиването болта излиза заедно с навивките на втулката.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Lisan Покажи съобщение
          Никой сериозен майстор или сервиз няма да седне да прави тези тарикатлъци!!!! По простата причина че на финала разликата ще е максимум 100лв!! Сигментите на 2.0 Т.С са 200лв,а тези от ситроена 60лв сложи за стругар по мин. 10лв на бутало и кво става- 100лв разлика. А обратния ефект е поразяващ,с тези по дебели сигменти износването на цилиндрите е много по голямо!! Като се прави нещо трябва да се направи като хората,за да може сервиза да даде реална гаранция и клиента да остане доволен. Верно че излиза скъпо основен на Т.С,но това е правилното решение
          Съжалявам.че пиша по стара тема,обаче искам да уточня някои работи по изказването на Lisan.
          1.Колата е моя и мога да правя всякакви тарикатлъци по нея.
          2.Не претендирам да съм сериозен майстор,но нито една от колите ми не е влизала в сервиз по никакъв повод,освен да мине на стенд,защото нямамам такъв.
          3.Стругаря ми е познат и ми взе 10лв.за 4-те бутала.
          4.Сегментите от 200 лв.сигурно ги мислиш за оригинални?
          5.Излиза,че при Ситроена износването е поразяващо!
          6.Съгласен съм,че ремонта на Т.С излиза скъпо,така че без тарикатлъци не виждам никакъв смисъл въобще да се прави.
          7.Алфата със Ситроеновите сегменти,вчера се върна от Неапол-разход на масло-0/3800 км.
          Не препоръчвам на никой да слага такива сегменти ,аз го направих от любопитство и не мога да дам реална гаранция.Като се счупи мотора ще пиша веднага.За сега съм доволен!!!
          sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

          Comment


          • #35
            Koлеги имам огромен проблем моля за помощ!!!!

            Притежавам Алфа Ромео 2.0 155 к.с. преди месец ми изтропа лагер (чуваше се силно тракане)Вчера я закаарах на майстор,той и смени биелните лагери единия беше изплущял, без повреди по вала! Взех я днес покарах и пак взе да се чува,този път доста по слабо тракане при 2000 3000 оборота ...Какво да правя ? Какво може да е основни лагери,дистанционни шайби,шлайф на вала... ако някой има в наличност вал за продан. Обадете се 0877 22 18 20 Николай скайп beast_mw Maйстора каза,че вала е добре и лагерите които сменихме не са на 1-ви ремонт а стандарта Моля за помощ ...Търсете ме и на лично съобщение понеже не съм наясно с опцийте на форума !!! Благодаря предварително !!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Comment


            • #36
              Това "без повреди по вала" как го установихте?
              Доколкото разбирам майсторът е сменил биелните лагери без да сваля вала. Но дали е премерил размерите на шийките и тези на лагерите стегнати в биелите? Щом размерите са на първи ремонт има вероятност предишния шлайф да е бил изпортен.
              Маслено налягане на тихи обороти мерихте ли?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Майстора как позна че вала е добре, така на око ли - няма надиране не е посинял значи е добре.Мери ли с микрометър, знае ли заводските и допустимите стойности.Значи валя се сваля, мери се, прави се шлайф и се слага ремонтен комплект лагери.

                Любо извинявай докато го постна и си го написал.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение

                  Любо извинявай докато го постна и си го написал.
                  Няма проблем . Важното е че 2 глави мислят по-добре от една


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от иван к Покажи съобщение
                    около 2000лв.
                    абсолютно .
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment

                    Working...
                    X